Singtel napisał: Cześć Sailaway75, Przykro nam, że możesz usłyszeć o swoim niezadowolonym doświadczeniu związanym z naszą usługą. Chcesz udostępnić więcej informacji na temat incydentów, abyśmy mogli podjąć dalsze działania? Jakie problemy występują obecnie na routerze? Czy próbowałeś ponownie uruchomić router? Dzięki Singtel za twoją pm. Niestety, ponieważ jestem nowym użytkownikiem, mogę odpowiedzieć Ci tylko raz, gdy trafię 10 postów. Będzie ciężko pracować, aby opublikować!
Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ)
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by wheelerlink7856 - 01 Apr 2018, 08:00 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by lermavanessa - 01 Apr 2018, 08:02 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by vupynulaw - 01 Apr 2018, 08:05 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by shreeshesh - 01 Apr 2018, 08:08 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by adytzabutterfly - 01 Apr 2018, 08:11 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by ddmack.mcclam281 - 01 Apr 2018, 08:15 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by chotiya.ram - 01 Apr 2018, 08:16 PM
RE: Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ) - by jeremypeel - 01 Apr 2018, 08:18 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)