xonix napisał: Zresetuj, ponownie skonfiguruj, aby sprawdzić, czy działa ponownie. Jeśli uda się odzyskać połączenie z Internetem, sprawdź, czy jest aktualizacja oprogramowania układowego. Myślę, że TS oznaczało tylko Wi-Fi i nie ma internetu. Stąd wsparcie techniczne powiedziało sprawdzić ustawienie kanału WiFi.
Wi-Fi brak internetu
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Wi-Fi brak internetu - by s.h.e.el.a.gh.kachel97.860 - 27 Apr 2018, 07:11 PM
RE: Wi-Fi brak internetu - by bekalaba - 27 Apr 2018, 07:12 PM
RE: Wi-Fi brak internetu - by calvinllee34 - 27 Apr 2018, 07:13 PM
RE: Wi-Fi brak internetu - by neelimaat - 27 Apr 2018, 07:15 PM
RE: Wi-Fi brak internetu - by erland.lundby - 27 Apr 2018, 07:16 PM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)