yuenloylim napisał: Cześć. wczoraj wszystkie moje urządzenia z Androidem nie mogły połączyć się z Internetem (Singtel) za pomocą modemu / routera Aztech. Dziwne jest to, że mój laptop i iPad są w stanie połączyć się bez problemu. Zadzwoń do obsługi klienta Singtel, mówią, nie wiem, co robić. Proszę pomóż.... Ponieważ twój laptop i iPad mogą się połączyć, oznacza to, że nie ma nic złego w ich usłudze internetowej i modemie / routerze. Oczywiście nie mogą pomóc, gdy nie ma problemu z ich końca. Problem jest bardzo prawdopodobne, że ustawienia wifi routera i urządzeń z Androidem nagle nie pasują od wczoraj. Zastanów się, co mogłeś zrobić, aby to osiągnąć, a potem zapomnij lub nie myśl o tym. Ktoś inny ma podobny problem, ale ucichł, więc może znalazł problem: http://forums.hardwarezone.com.sg/in...t-4017193.html Mam 3 urządzenia z Androidem w domu - Motorola Xoom i 2 HTC Desire HD - oraz 3 urządzenia z iOS również dla SingTel Aztech. Nie ma takich kłopotów jak ty.
Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by celinefolliet - 26 May 2018, 10:42 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by mfres8052 - 26 May 2018, 10:44 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by moresteveo - 26 May 2018, 10:44 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by jamesking12345678 - 26 May 2018, 10:45 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by christilton88 - 26 May 2018, 10:46 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by peter.ely - 26 May 2018, 10:47 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by nhiggs1979 - 26 May 2018, 10:48 PM
RE: Urządzenia z Androidem nie mogą połączyć się z Singtel BB - by galle43 - 26 May 2018, 10:49 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)