16 listopada mój starhubowy światłowód 100mb przestał działać, a starhub udało się tylko 20 listopada załączyć technologię, aby go obsłużyć, a oni zmienili modem na dlink-N5402SP i działało to przez jakiś czas. Ale od tego czasu tylko 1 MB + prędkości. Starhub kazał mi zadzwonić do dlink i nadal nie rozwiązuje mojego problemu. Od zeszłego tygodnia zignorowali mnie. powiedzieli mi, że dostanę technika, która oddzwoni do mnie, ale oni nigdy nie powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić z usługą VOIP (to również nie działa), a oni dostaną technikę, która mnie oddzwoni. jedna złamana obietnica po drugiej.
:( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
:( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by oussa.samadi - 11 Jun 2018, 02:25 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by blogonlinez03 - 11 Jun 2018, 02:26 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by beachesndeserts - 11 Jun 2018, 02:27 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by sanjay.suryavansi - 11 Jun 2018, 02:27 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by mindirae0 - 11 Jun 2018, 02:28 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by vykgwfmj - 11 Jun 2018, 02:29 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by eytan.behmoaras - 11 Jun 2018, 02:30 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by mfres8052 - 11 Jun 2018, 02:31 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)