:( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany
#1

16 listopada mój starhubowy światłowód 100mb przestał działać, a starhub udało się tylko 20 listopada załączyć technologię, aby go obsłużyć, a oni zmienili modem na dlink-N5402SP i działało to przez jakiś czas.   Ale od tego czasu tylko 1 MB + prędkości.   Starhub kazał mi zadzwonić do dlink i nadal nie rozwiązuje mojego problemu.   Od zeszłego tygodnia zignorowali mnie. powiedzieli mi, że dostanę technika, która oddzwoni do mnie, ale oni nigdy nie powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić z usługą VOIP (to również nie działa), a oni dostaną technikę, która mnie oddzwoni.   jedna złamana obietnica po drugiej.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)