whaleshark87 napisał: Zadzwoń do starhub, poproś o rozmowę z menedżerem. Musi być ostra. Jeśli nie mogą naprawić, poproś ich, aby zakończyli karę bez kary. Jeśli sprzęt, którego dostarczają, nie może być użyty, szczególnie dla światłowodu, to bzdura prosi cię o połączenie dlink. Wtedy równie dobrze może nie podać rg. StarHub powinien zaaranżować z Dlink od czasu dostarczonego przez StarHub. Jesteśmy tylko użytkownikiem i właściwie nie obchodzi nas, jak zdołają przywrócić usługę. Nie daj się oszukać
:( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
:( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by oussa.samadi - 11 Jun 2018, 02:25 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by blogonlinez03 - 11 Jun 2018, 02:26 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by beachesndeserts - 11 Jun 2018, 02:27 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by sanjay.suryavansi - 11 Jun 2018, 02:27 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by mindirae0 - 11 Jun 2018, 02:28 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by vykgwfmj - 11 Jun 2018, 02:29 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by eytan.behmoaras - 11 Jun 2018, 02:30 PM
RE: :( Moje połączenie światłowodowe stale w dół, czuję się tak oszukany - by mfres8052 - 11 Jun 2018, 02:31 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)