Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre !
#6

asriznet napisał: Dziwne , że Singtel nie był w stanie rozwiązać ten problem dla Ciebie. Jestem ciekaw , czy to kwestią DNS. Jeśli ten problem występuje na wszystkich urządzeniach : spróbuj użyć Google Public DNS : 8.8.8.8 , 8.8.4.4 i zobacz czy to nie to samo . Najlepsza metoda izolacji to podłączyć komputer bezpośrednio do ONT i zobaczyć, czy to robi to samo: jeśli tak, SingTel powinien to naprawić. Jeśli nie, to może nie być skonfigurowany router prawidłowo. Kiedy próbowałem połączyć ONT bezpośrednio do mojego komputera , nic nie działa w ogóle. Przypuszcza się , że działa ?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)