asriznet napisał: Dziwne , że Singtel nie był w stanie rozwiązać ten problem dla Ciebie. Jestem ciekaw , czy to kwestią DNS. Jeśli ten problem występuje na wszystkich urządzeniach : spróbuj użyć Google Public DNS : 8.8.8.8 , 8.8.4.4 i zobacz czy to nie to samo . Najlepsza metoda izolacji to podłączyć komputer bezpośrednio do ONT i zobaczyć, czy to robi to samo: jeśli tak, SingTel powinien to naprawić. Jeśli nie, to może nie być skonfigurowany router prawidłowo. Kiedy próbowałem połączyć ONT bezpośrednio do mojego komputera , nic nie działa w ogóle. Przypuszcza się , że działa ?
Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre !
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by william43mcclure - 03 Dec 2016, 06:53 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by seeknext001 - 03 Dec 2016, 06:54 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by smily58 - 03 Dec 2016, 06:55 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by rawat.kshitiz - 03 Dec 2016, 06:55 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by klmandra965 - 03 Dec 2016, 06:56 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by bigbadwolf94 - 03 Dec 2016, 06:57 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by holzworth - 03 Dec 2016, 06:58 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by chaynesuga - 03 Dec 2016, 06:58 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by jennifercookqrvxt - 03 Dec 2016, 06:59 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by neelimaat - 03 Dec 2016, 07:00 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)