Tak, poprawnie. reddevil0728 napisał: Jeśli ktoś nigdy nie subskrybuje usługi ST, teoretycznie oznacza to, że wewnętrzne okablowanie domu nie jest podłączone do głównej skrzynki SingTel poza domem? Jeśli ktoś subskrybował usługę ST, ale od tego czasu ją anulował, może występować opóźnienie między anulowaniem usługi a fizycznym odłączeniem okablowania? Jeśli chcesz użyć wewnętrznego okablowania domu do cyfrowej usługi głosowej, jak opisano powyżej, zdecydowanie nie musisz mieć usługi ST, ale czy wewnętrzne okablowanie musi być fizycznie odłączone od głównego pola ST poza domem? lub tak długo, jak nie ma usługi, cyfrowy głos będzie działał?
Starhub Digital Voice
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Starhub Digital Voice - by canadaa50 - 08 Jul 2018, 02:12 AM
RE: Starhub Digital Voice - by russell.perrin - 08 Jul 2018, 02:13 AM
RE: Starhub Digital Voice - by jester24zyx - 08 Jul 2018, 02:14 AM
RE: Starhub Digital Voice - by julieanne - 08 Jul 2018, 02:15 AM
RE: Starhub Digital Voice - by clintonch - 08 Jul 2018, 02:15 AM
RE: Starhub Digital Voice - by wolverine3xl - 08 Jul 2018, 02:16 AM
RE: Starhub Digital Voice - by wolverine3xl - 08 Jul 2018, 02:17 AM
RE: Starhub Digital Voice - by michaellamborghini96311 - 08 Jul 2018, 02:18 AM
RE: Starhub Digital Voice - by fallow - 08 Jul 2018, 02:19 AM
RE: Starhub Digital Voice - by elliotthighland - 08 Jul 2018, 02:19 AM
RE: Starhub Digital Voice - by newcompanyface - 08 Jul 2018, 02:20 AM
RE: Starhub Digital Voice - by neasterl - 08 Jul 2018, 02:21 AM
RE: Starhub Digital Voice - by bhushan - 08 Jul 2018, 02:22 AM
RE: Starhub Digital Voice - by nhattienvn - 08 Jul 2018, 02:23 AM
RE: Starhub Digital Voice - by s.h.e.el.a.gh.kachel97.860 - 08 Jul 2018, 02:23 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)