starhub niekonsekwentnie w dół?
#6

ok. zrobi. dzięki za sugestię. eric3743 napisał: Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.
Reply


Messages In This Thread
starhub niekonsekwentnie w dół? - by sanvijna - 18 Jul 2018, 07:51 AM
RE: starhub niekonsekwentnie w dół? - by slajdb - 18 Jul 2018, 07:52 AM
RE: starhub niekonsekwentnie w dół? - by lovewilliam - 18 Jul 2018, 07:52 AM
RE: starhub niekonsekwentnie w dół? - by bb410912 - 18 Jul 2018, 07:53 AM
RE: starhub niekonsekwentnie w dół? - by mistyijensen - 18 Jul 2018, 07:53 AM
RE: starhub niekonsekwentnie w dół? - by barky65 - 18 Jul 2018, 07:54 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)