Kiedy kilka lat temu byłem M1, przypomniałem sobie, że mieli najlepszą obsługę, ale ostatnio (ostatnie 2 lata) stali się bardzo źli. Nie tak bardzo, że oficerowie obsługi klienta są niegrzeczni, ale mają politykę, która jest sztywna i, moim zdaniem, bezsensowna. Nie zezwalają na uaktualnienia z kabla do światłowodu, pobierają 20 USD (przed GST) za sztukę, jeśli nie zwrócą kabli, pudełka, CD itp. Po zakończeniu, i mają system fakturowania, który wydaje się bardzo archaiczny. Zasadniczo, nawet jeśli Starhub lub Singtel mają nieelastyczną politykę (czego nie robią), wolę pójść z nimi, ponieważ musiałyby być istotne powody, by pójść z M1. Czy są najtańsze w okolicy? W każdym razie, przewiduję, że nie będzie ich w ciągu 3 ~ 5 lat. Daniel Upper Changi
Całkowicie zawiedziony M1
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Całkowicie zawiedziony M1 - by adytzabutterfly - 21 Jul 2018, 05:44 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by kanaknjn791 - 21 Jul 2018, 05:45 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by viravasova - 21 Jul 2018, 05:45 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by nrezaeipl - 21 Jul 2018, 05:46 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by suttles2003 - 21 Jul 2018, 05:46 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by enyomk109 - 21 Jul 2018, 05:47 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by amanparashar - 21 Jul 2018, 05:48 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by maxbounty01 - 21 Jul 2018, 05:48 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by auyh.89 - 21 Jul 2018, 05:49 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by mountainblack - 21 Jul 2018, 05:49 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by gordon.hall6 - 21 Jul 2018, 05:50 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by mvmiguel15 - 21 Jul 2018, 05:51 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by senthilprabhu.ind - 21 Jul 2018, 05:51 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by smily58 - 21 Jul 2018, 05:52 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by saramitra - 21 Jul 2018, 05:53 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)