Starhub - Problemy z dekoderem HubStation HD
#13

Jestem tu innym. Od aktualizacji z mojej normalnej Hubstation do HD jest to naprawdę bolesne w ars. 1- Kanał zaczyna skakać automatycznie po jednokrotnym naciśnięciu (jak to, co wspomniano bardzo wrażliwe) lub czasami braku odpowiedzi. 2 - Nagrywanie seryjne jakiś czas działa, a jakiś czas nie (kiedy ostatnio zadzwoniłem do osoby, której powiedział, że nagrywanie w trybie szeregowym dla lokalnego kanału nie działa, byłem jak wtf, na mojej poprzedniej hubstation nigdy nie miałem takiego problemu). 3- Wszystko nagle przestać odpowiadać, nie może nic zrobić tylko rozwiązanie jest odłączyć i ponownie podłączyć zasilanie. 4- Ostatnio widziałem również ten problem, gdy próbuję uzyskać dostęp do nagranych programów, które zaczyna wyświetlać komunikat "aktualizowanie bazy danych". Nie rozumiem, jaka baza danych była aktualizowana, ale mimo to próbowałem 1 godzinę później i ten sam problem. Następnie odłączam i podłączam kabel zasilający i wszystko wróciło do normy. To jest mój drugi zestaw, ale nie jestem naprawdę szczęśliwy, nie jestem pewien, czy zmienię się z powrotem na non HD. Starhub zawsze mówi to każdemu, że jesteś pierwszym przypadkiem.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)