Powód 101 dlaczego nie powinieneś subskrybować MyRepublic
#1

Tutaj idzie..   Mój pakiet 24 (45 USD miesięcznie) pakiet promocyjny zakończył się 7 kwietnia 2015 r. Napisałem wiadomość e-mail do MR z powodu rozwiązania umowy w dniu 11 kwietnia 2015 r.   MR odpowiedziała następnego dnia i chciała, żebym zalogował się na moje konto na ich stronie internetowej i wysłał do nich prośbę.   Może jestem ślepy, ale nie widzę nigdzie na ekranie, gdzie kliknąć, aby wysłać to przeklęte "żądanie".   Po wielu dingach postanowiłem dzisiaj zadzwonić do nich. 21 kwietnia 2015 dzisiaj.   Wszystko było w porządku, dopóki nie wsadzili mnie do ich terminali obsługi personelu. Nie rozumiem, dlaczego MR pozwala pewnej osobie sprawnej przerwać połączenie ... prawdopodobnie potrzebują więcej złego powtórzenia.   Powiedziano mi, że muszę płacić proporcjonalnie (65 USD miesięcznie) do 21 kwietnia 2015 r.   przypomniałem jej, że napisałem 11 kwietnia, ona odpowiedziała, że zarzuty będą miały miejsce do 18-go dnia, ponieważ zgodnie z umownymi porozumieniami i przemysłowymi normami do wypowiedzenia należy odstąpić z 7-dniowym wyprzedzeniem.   Rzecz w tym, że już wcześniej wyłączyłem modem i usunąłem modem przed kwietniem 2015 r. Dlaczego powinienem płacić za coś, z czego nie korzystałem? Kiedy rzuciłem jej wyzwanie, by sprawdzić zapisy serwera, odrzuciła: "Odpowiadam tylko na pytanie dotyczące stawek".   Zdecydowanie wrócę do domu i sprawdzę umowę z gównem z 7-dniowym wyprzedzeniem.   Wniosek: MyRepublic pasuje tylko do muszli klozetowej ... gównianej firmy.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)