Powód 101 dlaczego nie powinieneś subskrybować MyRepublic
#12

watzup_ken napisał: Myślę, że jest to typowe dla firm, które utrudniają świadczenie usług, aby zniechęcić ludzi do robienia tego. Ale muszę powiedzieć z doświadczenia, które opisałeś, to bardzo zła obsługa klienta. No cóż, w zasadzie nie ma żadnych przypomnień od firm telekomunikacyjnych, jeśli wasze plany wygasną ..... To tak, jakby chcieli, żebyście dokładną datę podpisali wasz plan 24mt temu lols. W związku z tym jej obowiązkiem jest wiedzieć i śledzić, kiedy plan wygaśnie, aby firmy nie mogły pobierać dodatkowych opłat i rozbijać. Twarde prawdy.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)