E-mail postrzegany jako spam przez domenę innego odbiorcy
#7

hwzhwz1 napisał: Tak, właśnie to zespół wsparcia i sprzedaży kazał mi przejść na dedykowany plan. Nie przyjąłem ich wyjaśnień, ponieważ mimo tego, że jestem hostowany w środowisku udostępniania, powinniśmy mieć prawo do odpowiedniej komunikacji e-mailowej. Nie pytamy o nic więcej. czy masz na myśli, że masz ich udostępniony pakiet hostingu e-mail do hostowania domeny e-mail, ale teraz e-maile z domeny Kena odrzucone, ponieważ adres IP został na czarnej liście? Jeśli tak jest, to sprzedawca jest odpowiedzialny za rozwiązanie tego problemu. Przynajmniej moja firma była ostatnia. Sprzedawca nie może po prostu poprosić o uaktualnienie do dedykowanego planu, który jest dla mnie ********. jeśli znasz swój adres IP, możesz sprawdzić, czy jest na czarnej liście Sprawdzenie czarnej listy e-mail - Sprawdź, czy serwer jest na czarnej liście Aby dodać, powinni także posiadać mechanizm wychwytywania tego sprawcy, który jest spamem.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)