Zawiedziony usługą MyRepublic ...
#9

Właśnie zadzwoniłem, aby sprawdzić, czy mam jeszcze 8 miesięcy w mojej umowie ... Wcześniejsze wypowiedzenie będzie wymagało zapłaty 400 USD. Poprosiłem także o okres od momentu, w którym GUS z MyRepublic zadzwonił do mnie, aby ustalić datę odbioru ONT do czasu wysłania prośby o "zwolnienie" portu aktywacyjnego w moim punkcie końcowym (TP) - to z grubsza trwa około 2 tygodni. Więc jeśli mam zarejestrować się w ViewQuest Fibre, czy muszę poczekać, aż punkt aktywacyjny zostanie wydany przez Nucleus Connect, zanim ViewQuest może wysłać swoich techników do konfiguracji ONT?
Reply


Messages In This Thread
Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by mikegrudowski - 01 Nov 2018, 12:53 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by arfai - 01 Nov 2018, 12:53 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by aharrison0223 - 01 Nov 2018, 12:54 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by brian.altoft - 01 Nov 2018, 12:54 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by jdplay - 01 Nov 2018, 12:55 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by valasjak - 01 Nov 2018, 12:55 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by wheelerlink7856 - 01 Nov 2018, 12:56 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by cfestus8 - 01 Nov 2018, 12:56 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by sty94729 - 01 Nov 2018, 12:57 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by denisse.elmudesi - 01 Nov 2018, 12:57 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by stacey.a.lee - 01 Nov 2018, 12:58 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by mindirae0 - 01 Nov 2018, 12:59 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by arisparsh - 01 Nov 2018, 01:00 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by aharrison0223 - 01 Nov 2018, 01:00 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)