Zawiedziony usługą MyRepublic ...
#13

Ray1976 napisał: Właśnie zadzwoniłem, aby sprawdzić, czy mam jeszcze 8 miesięcy w mojej umowie ... Wcześniejsze wypowiedzenie będzie wymagało zapłaty 400 USD. Poprosiłem także o okres od momentu, w którym GUS z MyRepublic zadzwonił do mnie, aby ustalić datę odbioru ONT do czasu wysłania prośby o "zwolnienie" portu aktywacyjnego w moim punkcie końcowym (TP) - to z grubsza trwa około 2 tygodni. Więc jeśli mam zarejestrować się w ViewQuest Fibre, czy muszę poczekać, aż punkt aktywacyjny zostanie wydany przez Nucleus Connect, zanim ViewQuest może wysłać swoich techników do konfiguracji ONT? Możesz próbować zamieszczać posty w wątku viewqwest, a ich pracownicy doradzą ci odpowiednio.
Reply


Messages In This Thread
Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by mikegrudowski - 01 Nov 2018, 12:53 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by arfai - 01 Nov 2018, 12:53 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by aharrison0223 - 01 Nov 2018, 12:54 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by brian.altoft - 01 Nov 2018, 12:54 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by jdplay - 01 Nov 2018, 12:55 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by valasjak - 01 Nov 2018, 12:55 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by wheelerlink7856 - 01 Nov 2018, 12:56 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by cfestus8 - 01 Nov 2018, 12:56 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by sty94729 - 01 Nov 2018, 12:57 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by denisse.elmudesi - 01 Nov 2018, 12:57 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by stacey.a.lee - 01 Nov 2018, 12:58 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by mindirae0 - 01 Nov 2018, 12:59 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by arisparsh - 01 Nov 2018, 01:00 PM
RE: Zawiedziony usługą MyRepublic ... - by aharrison0223 - 01 Nov 2018, 01:00 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)