renfred89 napisał: Jeśli twoja szybkość wynosi 100 Mb / s, jest ograniczona przez kartę Ethernet, którą masz. Albo znajdziesz sposób na zaktualizowanie sterownika, albo po prostu odinstaluj sterownik i pozwól, aby system Windows odkrył go jako nowe urządzenie. Członek Samsung Connections. Wysłany za pomocą aplikacji Samsung Galaxy S9 + HardwareZone Forums Zielony Ethernet i energooszczędny Ethernet powinienem włączyć lub wyłączyć? W obszarze Szybkość i dupleks powinienem ustawić pełny dupleks 1.0Gb / s? Sterownik jest aktualizowany do najnowszego.
Problem z połączeniem przewodowym
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem z połączeniem przewodowym - by ckwnicee - 09 Nov 2018, 06:21 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by kkd2k5 - 09 Nov 2018, 06:22 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by antiqueshawls - 09 Nov 2018, 06:23 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by andrea.sui2008 - 09 Nov 2018, 06:24 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by patoconnell10 - 09 Nov 2018, 06:24 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by mburdett3 - 09 Nov 2018, 06:25 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by samojm - 09 Nov 2018, 06:25 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by grant.glanvill - 09 Nov 2018, 06:26 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by 125669 - 09 Nov 2018, 06:26 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by enyomk109 - 09 Nov 2018, 06:27 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by natalie.ramirez - 09 Nov 2018, 06:27 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by dmcuong.arena - 09 Nov 2018, 06:28 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by arcticwolf248 - 09 Nov 2018, 06:28 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)