Henry Ng napisał: Zielona sieć Ethernet powinna być wyłączona. Tak pełny dupleks 1.0 Gb / s. Jeśli nadal ten sam problem, wystarczy odłączyć kabel LAN od notebooka i podłączyć ponownie. Najczęstszy problem, z którym się borykam. Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu.
Problem z połączeniem przewodowym
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem z połączeniem przewodowym - by ckwnicee - 09 Nov 2018, 06:21 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by kkd2k5 - 09 Nov 2018, 06:22 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by antiqueshawls - 09 Nov 2018, 06:23 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by andrea.sui2008 - 09 Nov 2018, 06:24 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by patoconnell10 - 09 Nov 2018, 06:24 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by mburdett3 - 09 Nov 2018, 06:25 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by samojm - 09 Nov 2018, 06:25 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by grant.glanvill - 09 Nov 2018, 06:26 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by 125669 - 09 Nov 2018, 06:26 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by enyomk109 - 09 Nov 2018, 06:27 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by natalie.ramirez - 09 Nov 2018, 06:27 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by dmcuong.arena - 09 Nov 2018, 06:28 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by arcticwolf248 - 09 Nov 2018, 06:28 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)