Problem z połączeniem przewodowym
#11

Zmienić nowy kabel? Lub spróbuj zmienić port LAN routera. ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Członek Samsung Connections. Wysłany za pomocą aplikacji Samsung Galaxy S9 + HardwareZone Forums
Reply


Messages In This Thread
Problem z połączeniem przewodowym - by ckwnicee - 09 Nov 2018, 06:21 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by kkd2k5 - 09 Nov 2018, 06:22 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by antiqueshawls - 09 Nov 2018, 06:23 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by andrea.sui2008 - 09 Nov 2018, 06:24 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by patoconnell10 - 09 Nov 2018, 06:24 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by mburdett3 - 09 Nov 2018, 06:25 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by samojm - 09 Nov 2018, 06:25 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by grant.glanvill - 09 Nov 2018, 06:26 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by 125669 - 09 Nov 2018, 06:26 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by enyomk109 - 09 Nov 2018, 06:27 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by natalie.ramirez - 09 Nov 2018, 06:27 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by dmcuong.arena - 09 Nov 2018, 06:28 PM
RE: Problem z połączeniem przewodowym - by arcticwolf248 - 09 Nov 2018, 06:28 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)