POMOC: Nie można połączyć się z Internetem
#7

Gymrat76 napisał: cześć wszystkim Mam problem, który mnie zaskoczył: mój główny pulpit (połączenie LAN), który działał dobrze ostatniej nocy, nagle nie mógł uzyskać dostępu do Internetu już dziś. Wszystkie inne urządzenia w domu są w porządku, w tym przewodowe i bezprzewodowe, są w porządku. Na pulpicie ikona sieci pokazuje żółty wykrzyknik. Kiedy kliknę prawym przyciskiem i "rozwiąż problemy", wyświetli się: "ethernet" nie ma poprawnej konfiguracji IP - nie jest naprawiony W Ustawieniach sieci pokazuje: Brak dostępu do internetu Twoje urządzenie jest połączone, ale możesz nie mieć dostępu do niczego w sieci Próbowałem również: 1. Zmiana portu na routerze, w którym podłączam kabel LAN mojego komputera 2. Próbowanie innego kabla LAN w celu połączenia z routerem 3. Wyłączanie antywirusa i zapory, aby sprawdzić, czy zadziała Czy to może być problem ze sprzętem? Co jeszcze mogę spróbować? Dzięki 1. Czy można uzyskać dostęp do strony routera? Jeśli możesz, sprawdź i upewnij się, że filtrowanie MAC jest wyłączone.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)