jtjt00 napisał: Wyłącz zasilanie routera lub w ostateczności, czy twardy reset routera? Czy miałoby to coś wspólnego z routerem, ponieważ inne urządzenia działają poprawnie? Edycja: kilka razy wyłączyłem i zrestartowałem router z poziomu strony routera. Nic nie działa.
POMOC: Nie można połączyć się z Internetem
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by rhcarrj - 21 Nov 2018, 04:55 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by syed.danish - 21 Nov 2018, 04:55 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by poxin13 - 21 Nov 2018, 04:56 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by iheartglee - 21 Nov 2018, 04:56 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by rj_2414 - 21 Nov 2018, 04:57 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by hrdduke - 21 Nov 2018, 04:57 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by valasjak - 21 Nov 2018, 04:58 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by armand.stephanie - 21 Nov 2018, 04:59 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by d.t.smith6 - 21 Nov 2018, 04:59 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by jdplay - 21 Nov 2018, 05:00 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by christilton88 - 21 Nov 2018, 05:00 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by dmcuong.arena - 21 Nov 2018, 05:01 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by ruby.watts432 - 21 Nov 2018, 05:01 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by sabalatm - 21 Nov 2018, 05:02 AM
RE: POMOC: Nie można połączyć się z Internetem - by milazerop - 21 Nov 2018, 05:02 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)