Cześć, Ciekawi mnie, ile obecnie używa się danych / przepustowości w grach online? (Na przykład: gry AAA ... Battlefield 1, The Division, Overwatch itp.) Przeglądanie google i głównie ludzie mówią, że gry nie zajmują dużo miejsca i polegają głównie na opóźnieniach / pingach. Planuję subskrypcję mobilnego połączenia szerokopasmowego dla mojej gry. Czemu? - Internet dla gospodarstw domowych używa Singtel, a ping mnie zabija. Kłopotliwe zmiany innego operatora telekomunikacyjnego. Plan mojego domostwa to najgorszy plan. - Mój pokój jest daleko od routera pod względem sygnału od jednego końca domu do drugiego, ale na drugim piętrze domu. Odtwarzanie polecenia ping CS: GO 200 + na serwerze, który prawdopodobnie ma mniej niż 30 sekund. Korzystanie z przewodowego kabla wymaga bardzo długiego kabla. Nie można przesunąć pozycji routera, łączy się z pobliskim telewizorem i innymi urządzeniami. Proszę nie pytać dlaczego. Patrzenie na M1 wydaje się dobrą okazją. Nie patrz na innych tels. Bardziej zależy mi na pingowaniu mobilnego Internetu szerokopasmowego.
Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier? - by matthew.p.marotta - 23 Nov 2018, 05:05 AM
RE: Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier? - by prac.anad.pozycja - 23 Nov 2018, 05:05 AM
RE: Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier? - by william43mcclure - 23 Nov 2018, 05:06 AM
RE: Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier? - by twentyeightdollars - 23 Nov 2018, 05:07 AM
RE: Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier? - by leylacafferata - 23 Nov 2018, 05:08 AM
RE: Idealny mobilny dostęp szerokopasmowy do gier? - by patann42 - 23 Nov 2018, 05:08 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)