cześć wszystkim, Przeczytałem pomoc w Internecie i wykonałem następujące czynności. 1. zaktualizowałem sterowniki routera i adaptera. 2. wyłączony pomocnik IP w usługach. 3. opóźnione uruchomienie usługi Bonjour. nadal nie pomaga. Mój internet zostanie rozłączony, ponownie połącz się z żółtą ikoną znaku wykrzyknika, a dopiero po 5 minutach odzyska przepustowość. Mam zdjęcie, aby pokazać, jak wygląda połączenie, ale nie mogę go opublikować, więc proszę o kontakt. proszę o pomoc, muszę wiedzieć, czy jest to sprzęt czy oprogramowanie, a potem mogę go wymienić.
potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by harris.rosa - 24 Apr 2019, 02:19 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by claresta.diana - 24 Apr 2019, 02:23 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by txwly - 24 Apr 2019, 02:26 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by mfres8052 - 24 Apr 2019, 02:29 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by jeremyalittle - 24 Apr 2019, 02:29 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by syaidatul.rasli - 24 Apr 2019, 02:32 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by yuffie.for - 24 Apr 2019, 02:33 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by allyc926 - 24 Apr 2019, 02:37 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by galle43 - 24 Apr 2019, 02:37 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by julieanne - 24 Apr 2019, 02:41 PM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125 - by elizabethblindauer - 24 Apr 2019, 02:44 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)