potrzebujesz pomocy dotyczącej adaptera bezprzewodowego DLink DWA-125
#10

cześć wszystkim, Przeczytałem pomoc w Internecie i wykonałem następujące czynności. 1. zaktualizowałem sterowniki routera i adaptera. 2. wyłączony pomocnik IP w usługach. 3. opóźnione uruchomienie usługi Bonjour. nadal nie pomaga. Mój internet zostanie rozłączony, ponownie połącz się z żółtą ikoną znaku wykrzyknika, a dopiero po 5 minutach odzyska przepustowość. Mam zdjęcie, aby pokazać, jak wygląda połączenie, ale nie mogę go opublikować, więc proszę o kontakt. proszę o pomoc, muszę wiedzieć, czy jest to sprzęt czy oprogramowanie, a potem mogę go wymienić.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)