Proces Linksys RMA
#1

Mam przedłużacz zasięgu Linksys od comex on sat, a teraz jego martwy ..   więc zrobiłem kilka badań online, mówię, że potrzebuję zadzwonić do działu wsparcia technicznego w celu uzyskania numeru sprawy rma ..   więc zadzwoniłem do pomocy technicznej i znajdują się w PH, ich angielskie zrozumienie naszego akcentu jest straszne .. powiedzieli mi, że wyślą mi jednostkę zastępczą przez fedex w ciągu 5 do 7 dni ..   moje pytanie brzmi na wypadek, gdyby otrzymali jakieś błędne informacje z mojego akcentu lub angielskiego czy jest jakaś lokalna infolinia lub adres, do którego mogę bezpośrednio przejść?
Reply


Messages In This Thread
Proces Linksys RMA - by vupynulaw - 05 May 2019, 10:49 AM
RE: Proces Linksys RMA - by sodeden.3 - 05 May 2019, 10:53 AM
RE: Proces Linksys RMA - by harddicktony - 05 May 2019, 10:55 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)