Mam przedłużacz zasięgu Linksys od comex on sat, a teraz jego martwy .. więc zrobiłem kilka badań online, mówię, że potrzebuję zadzwonić do działu wsparcia technicznego w celu uzyskania numeru sprawy rma .. więc zadzwoniłem do pomocy technicznej i znajdują się w PH, ich angielskie zrozumienie naszego akcentu jest straszne .. powiedzieli mi, że wyślą mi jednostkę zastępczą przez fedex w ciągu 5 do 7 dni .. moje pytanie brzmi na wypadek, gdyby otrzymali jakieś błędne informacje z mojego akcentu lub angielskiego czy jest jakaś lokalna infolinia lub adres, do którego mogę bezpośrednio przejść?
Proces Linksys RMA
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Proces Linksys RMA - by vupynulaw - 05 May 2019, 10:49 AM
RE: Proces Linksys RMA - by sodeden.3 - 05 May 2019, 10:53 AM
RE: Proces Linksys RMA - by harddicktony - 05 May 2019, 10:55 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)