Czy powinienem kupić kartę graficzną od Amazon?
#10

Miałem całkiem inne (pozytywne) doświadczenie w zakupach na Amazon w odniesieniu do gwarancji. Wiem, że słowo gwarancja jest tutaj rzucane dość mocno i muszę podkreślić, że MOJE doświadczenie może nie być normą i / lub mieć zastosowanie do ciebie, ale bycie uprzejmym, przyjaznym dla personelu obsługi z pewnością pomaga. Nie będę nazywać marek z obawy przed kłopotami z lokalnymi zleceniodawcami, ale w większości przypadków, gdy coś mi się nie uda, wysyłam je bezpośrednio do centrali, a częściej wysyłają mnie nowa, zastępcza jednostka, prosto do mnie w SG, nawet nie pytając o przedmiot. Oczywiście obsługują roszczenia gwarancyjne ze zdjęciami, szczegółami tego, co się wydarzyło, i najprawdopodobniej chętnie Ci pomogą. Gwarancja jest ważna zwłaszcza w przypadku komponentów komputerowych, a większość marek chciałaby być „bardziej przyjazna” dla swoich klientów. Przykład: kupiłem BlackBerry z brytyjskiej strony internetowej, telefon pękł w ciągu 3 miesięcy. Wysłałem e-mailem do BlackBerry i powiedzieli centrum serwisowemu SG, aby wydało mi zupełnie nowy lokalny zestaw SG. Cała procedura była bezproblemowa i trwała 3 dni. YMMV, jednak, zrób własną staranność i podejmuj własne decyzje. W ostatecznym rozrachunku to właśnie Twoje pieniądze ważą ryzyko.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)