Cześć, Wiem, że wielu ludzi tutaj subskrybowało ViewQwest i chciałoby poznać ich opinie na temat jakości wideo internetowego! Przeniosłem się z szerokopasmowego Starhuba na ViewQwest (w / NoContract), jestem właścicielem telewizora LG (47LM6410) i dokonałem resetu do ustawień fabrycznych w telewizorze, próbując uzyskać dostęp do aplikacji NetFlix / Hulu, ale miałem pecha, że domyślnie jest blokada kraju / regionu inne kraje nie zaludniają się. Stąd znowu zatopiłem Singapur. Nie jestem pewien, czy to może być problem, czy z internetem Highspeed, zauważyłem, że brakuje jakości obrazu bez względu na to, ile razy grałem z ustawieniami obrazu, a nawet wybrałem standardowego użytkownika (ustawienie domyślne), ale nadal widzę wysoki kontrast / Brakuje ostrości. Nie jesteś pewien, jak to zrobić, czy ktoś może mi rzucić jakieś pomysły? czy masz do czynienia z tym samym problemem?
Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG - by angieobryan - 04 Jun 2019, 09:08 AM
RE: Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG - by priyapatils84 - 04 Jun 2019, 09:11 AM
RE: Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG - by brianbelfor - 04 Jun 2019, 09:14 AM
RE: Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG - by rj_2414 - 04 Jun 2019, 09:17 AM
RE: Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG - by kkd2k5 - 04 Jun 2019, 09:20 AM
RE: Internet ViewQwest Highspeed zmniejsza moją jakość wideo online w telewizorze LG - by paul.william.reilly - 04 Jun 2019, 09:23 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)