Pomoc w rozwiązywaniu problemów , co jest problemem
#9

wizardmao napisał: Tak, w przeszłości moc i szerokopasmowego doprowadziła w zasadzie nie miga w ogóle. to po prostu pozostaje zapaloną zielone światło . jedyne chwile, kiedy miga kiedy jest włączane tylko na router , po czym wszystko jest dobre. nazywając 1688 będą zmiany i zastąpić nową dla mnie? czy jest to tylko wtedy, gdy okres objęty gwarancją ? Chyba spróbuję zadzwonić później , nie wiem, czy działają one na nas. oprócz problemów z routerem , czy to znaczy, że również powinny wyeliminować możliwość zabezpieczenia mojego komputera wykradzenie przez złośliwych / trojany itp ? nic wspólnego z komputerem . Router zrobi własny test diagnostyczny , kiedy uruchamia się . miganiem diod LED w kolorze czerwonym oznacza awarii sprzętu. Zasilanie miga na zielono może odnosić się do systemu zajęty lub jakiejś awarii oprogramowania . Router jest tylko w ramach gwarancji w ramach 2 lat swojego kontraktu. tech support działa codziennie od 9 do 12am myślę ..
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)