POMOC: Netgear XR500
#1

Cześć chłopaki,   Pomyślałem, że przyjdę do ciebie po pomoc po przejściu przez różne źródła, w tym na post na forum, wsparcie techniczne Netgear, Singtel i Kaira.   Tło: Mam pewne problemy z uzyskaniem gier na PS4 dla FIFA 18 i starałem się zdobyć NightHawk XR 500, aby zoptymalizować moje pakiety i użyć Geo-Filter na Netduma.   Jestem na Singtel Fibre Bundle - TV, Voice i Internet (1 GB). Poprzednio używany Asus RT i ostatnio zmieniony na Router AC. Połączenie odbywa się z punktu światłowodowego do ONT (port 1) do routera. Gniazdo głosowe jest bezpośrednio podłączone do ONT.   Problem: Połączyłem wszystko zgodnie z normą do nowego routera i zalogowałem się do routera, aby go zainicjalizować. System ładuje się dobrze, ale nie może wykryć Internetu. Po kilkukrotnym wypróbowaniu wybrałem konfigurację ręczną, aby móc ominąć i przejść do ustawień głównego routera. Tam włączyłem tagowanie Vlan i domyślnie ustawiłem internet, z Vlan ID 10 i priorytetem 0. Dzięki temu natychmiast dostałem światło na routerze, aby wskazać połączenie internetowe, a także dostałem połączenie na pulpicie routera . Nie mogłem jednak uzyskać dostępu do Internetu na moich urządzeniach.   Poszukałem i dodałem inny tag Vlan, tym razem dla MioTv - Vlan ID 20, priorytet 4. Więc mio tv box działa, ale moja sytuacja w Internecie jest nadal taka sama. Router komunikuje się i łączy z Singtel, ale moje urządzenia pod routerem, takie jak komputer i telefony komórkowe, nie mogą uzyskać dostępu do Internetu.   Środki zaradcze: Rozmawiałem z Netgear, Singtel, a nawet Kairą (najbardziej bezużyteczna, odkąd skierowali mnie z powrotem do Netgear) i nie jestem w stanie tego rozwiązać. Obsługa klienta Netgear bez fizycznej obecności w Singapurze musi być godna pochwały w porównaniu do Singtel i Kaira. Byli bardzo przyjaźni, spędzili ze mną sporo czasu przez telefon, zdalnie uzyskiwali dostęp do testowania, ale wciąż nie mogli go uruchomić.   Wykonywali pingowanie stron internetowych za pomocą wiersza poleceń i nie było utraty pakietów i doszli do wniosku, że muszą przekazać to inżynierom i wrócić do mnie. Facet myśli, że może istnieć problem z poprawnym działaniem Vlan, ponieważ router odbiera Internet od ISP (mam adres IP WAN), ale z jakiegoś powodu nie rozprowadza go do wszystkich urządzeń.   Dziś rano wysłali mi kolejny e-mail, sugerując, że spróbuję Internet Vlan ID 10 priorytet 4; i IPTV ID 20, priorytet 0.     Zastanawiam się tylko, czy jest ktoś, kto korzysta z XR 500 Netgear i Singtel z MioTV i pakietem głosowym. Nie mogę być jedyną osobą w Singapurze, która tego używa? Każda pomoc jest doceniana!
Reply


Messages In This Thread
POMOC: Netgear XR500 - by michaellamborghini96311 - 02 Jul 2019, 10:51 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by feigheryg - 02 Jul 2019, 10:54 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by roula.aj - 02 Jul 2019, 10:57 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by bigbadwolf94 - 02 Jul 2019, 11:00 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by galle43 - 02 Jul 2019, 11:03 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by brian.altoft - 02 Jul 2019, 11:06 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by abbymo7 - 02 Jul 2019, 11:09 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by clintonch - 02 Jul 2019, 11:12 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by fallow - 02 Jul 2019, 11:15 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)