Cześć Renford, Router został już kilkakrotnie zresetowany. Jeśli chodzi o profil Singtel, to jest poprawne i co dodałem. Chłopaki Netgear również sprawdzili te profile. Nadal z nimi „obsługa klienta”. Postaram się udostępnić zrzut ekranu, gdy będę mógł, nie mam teraz dostępu do zrzutu ekranu. Na marginesie, ci faceci to Kaira są naprawdę fantastyczni. Mam na myśli bycie dystrybutorem, mogę uzyskać, że wszystkie sprawy techniczne nie są pod ich opieką, ale jeśli ma to wpływ na Singtel i biorąc pod uwagę liczbę subwooferów Singtel, ich router nie będzie sprzedawał eh?
POMOC: Netgear XR500
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
POMOC: Netgear XR500 - by michaellamborghini96311 - 02 Jul 2019, 10:51 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by feigheryg - 02 Jul 2019, 10:54 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by roula.aj - 02 Jul 2019, 10:57 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by bigbadwolf94 - 02 Jul 2019, 11:00 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by galle43 - 02 Jul 2019, 11:03 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by brian.altoft - 02 Jul 2019, 11:06 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by abbymo7 - 02 Jul 2019, 11:09 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by clintonch - 02 Jul 2019, 11:12 PM
RE: POMOC: Netgear XR500 - by fallow - 02 Jul 2019, 11:15 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)