wwenze napisał: Ten objaw zwykle sugeruje problemy z jakością połączenia. Czy twoje okablowanie jest naprawdę złe, czy korzystasz z aktualnych kabli i złączy? Zakładając, że problem nie jest spowodowany twoją siecią LAN / WIFI. Modem został dostarczony przez StarHub za pomocą kabla i właśnie kupiłem router w ostatni piątek, więc przypuszczałem, że wszystkie kable i złącza są nowe. Nie sprawdziłem jednak okablowania wewnątrz końcówki kablowej. Czy powinienem go otworzyć, aby sprawdzić?
Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by rawat.kshitiz - 10 Jul 2019, 03:55 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by gordon.hall6 - 10 Jul 2019, 03:58 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by fluzzarn - 10 Jul 2019, 04:00 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by sudipc2008 - 10 Jul 2019, 04:03 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by amanparashar - 10 Jul 2019, 04:06 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by gadget.truc - 10 Jul 2019, 04:09 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by salls317 - 10 Jul 2019, 04:12 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by cristina00100 - 10 Jul 2019, 04:15 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by farmertx - 10 Jul 2019, 04:18 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by massive.johnson - 10 Jul 2019, 04:21 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by nqthqwvtj - 10 Jul 2019, 04:24 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by firepixiespirit - 10 Jul 2019, 04:27 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by silvia.capuzzo - 10 Jul 2019, 04:30 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by aileneelee - 10 Jul 2019, 04:33 PM
RE: Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny - by fakesms92 - 10 Jul 2019, 04:36 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)