1) Podpisałem kontrakt o wartości 100 Mb / s z 24-miesięczną umową z M1 za 39 USD. 2) Teraz M1 korzysta z 200 Mb / s za 39 USD. Nowi klienci otrzymują dwukrotnie większą prędkość w tej samej cenie. 3) Zapytałem M1, dlaczego nie dać swoim obecnym klientom podwyższenia prędkości do tego samego poziomu, co ich nowi klienci, na znak docenienia ich obecnych klientów (chociaż w umowie nie są do tego zobowiązani). M1 odpowiedział przepraszam i mówi, że mogę poczekać do mojego 20-miesięcznego kontraktu i zrekrutować się za 200mbps. Uznanie dla CSO, który może przekazać mi tę złą wiadomość M1 w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z perspektywy konsumenta komunikat jest zasadniczo „przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie”. Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że istniejący klienci mogliby czekać na lepszą ofertę, a pakiet może się zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą chcieć poczekać i zobaczyć przez jakiś czas. Proszę Czerwonych i Zielonych, aby tego nie robili, aby uspokoić swoich potencjalnych nowych klientów. To może być dobry powód, by pójść do Czerwonych i Zielonych. Więc ci, którzy zastanawiają się, czy zadać im to samo pytanie, mogą zaoszczędzić czas i używać go do robienia zakupów lub grania w gry.
M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by brian.altoft - 23 Jul 2019, 08:32 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by barky65 - 23 Jul 2019, 08:35 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by anamaria.hernansanz - 23 Jul 2019, 08:38 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by fakesms92 - 23 Jul 2019, 08:41 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by sudipc2008 - 23 Jul 2019, 08:43 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by jamesking12345678 - 23 Jul 2019, 08:46 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by aacs69 - 23 Jul 2019, 08:49 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by pedrocastle13 - 23 Jul 2019, 08:52 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by bluechip20071 - 23 Jul 2019, 08:55 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by ars.repetita - 23 Jul 2019, 08:59 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by satyananda.sahoobsc - 23 Jul 2019, 09:02 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by sweetmsava - 23 Jul 2019, 09:05 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by brianbelfor - 23 Jul 2019, 09:08 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by joberec - 23 Jul 2019, 09:11 AM
RE: M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów - by mercury0x000d - 23 Jul 2019, 09:14 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)