M1 mógł lepiej traktować istniejących klientów
#1

1) Podpisałem kontrakt o wartości 100 Mb / s z 24-miesięczną umową z M1 za 39 USD. 2) Teraz M1 korzysta z 200 Mb / s za 39 USD. Nowi klienci otrzymują dwukrotnie większą prędkość w tej samej cenie. 3) Zapytałem M1, dlaczego nie dać swoim obecnym klientom podwyższenia prędkości do tego samego poziomu, co ich nowi klienci, na znak docenienia ich obecnych klientów (chociaż w umowie nie są do tego zobowiązani). M1 odpowiedział przepraszam i mówi, że mogę poczekać do mojego 20-miesięcznego kontraktu i zrekrutować się za 200mbps.   Uznanie dla CSO, który może przekazać mi tę złą wiadomość M1 w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z perspektywy konsumenta komunikat jest zasadniczo „przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie”. Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że istniejący klienci mogliby czekać na lepszą ofertę, a pakiet może się zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą chcieć poczekać i zobaczyć przez jakiś czas.   Proszę Czerwonych i Zielonych, aby tego nie robili, aby uspokoić swoich potencjalnych nowych klientów. To może być dobry powód, by pójść do Czerwonych i Zielonych.   Więc ci, którzy zastanawiają się, czy zadać im to samo pytanie, mogą zaoszczędzić czas i używać go do robienia zakupów lub grania w gry.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)