Przypadek 1: Przeniesiony dom, który złożył wniosek o usługę relokacji Internetu szerokopasmowego i zrezygnował z planu 1 Gb. Usługa została aktywowana pod nowym adresem w maju. Problemy: 1) Czerwcowy rachunek był nadal wysyłany na stary adres. 2) Mój cykl rozliczeniowy polega na tym, że otrzymam rachunek na koniec miesiąca z przedpłatą na następny miesiąc, np. Majowa płatność za okres od 20 maja do 19 czerwca. Otrzymano czerwcowy rachunek pod koniec czerwca i nie dokonano korekty stawki za poprzedni rachunek, a ja wciąż naliczano stare stawki pozaumowne zamiast 39 USD. => Zadzwoniłem do działu obsługi klienta M1 w dniu 3 lipca i opowiedziałem im o dwóch powyższych problemach. Ich odpowiedzi: 1) Ich system nadal pokazywał mój stary adres jako adres rozliczeniowy. Wniosek: Byłem jak co ??? !!! Czy to nie jest zdrowy rozsądek, że nowy adres powinien być adresem rozliczeniowym, kiedy ubiegałem się o usługę relokacji? Oznacza to, że nadal muszę osobno zadzwonić do zespołu rozliczeniowego, aby poinformować ich, że mam nowy adres rozliczeniowy ?????????? !!!!!!!!!!!!!!!! Moja dobroć pokazuje, jak nieefektywne są procesy i systemy w M1. 2) Ich system pokazywał, że jestem na starym, nieumownym planie szerokopasmowym, a nie na planie 39 USD. Wniosek: Minęło ponad miesiąc od aktywacji nowej usługi, a mimo to mają odwagę powiedzieć mi, że ich system pokazuje, że jestem subskrybentem planu pozaumownego !!!!!!!!!! To pokazuje, jak super duper kiepski i niezsynchronizowany ich systemy są ponad miesiąc i nadal nie są wypełniane zaktualizowaną informacją ????? !!!!!!!!!! Hej M1 (znany także jako Moron # 1), twoje systemy są do niczego i naprawiasz to, nie pytaj swoich klientów, aby cierpieli. => Zespół rozliczeniowy powiedział, że korekty zostaną wprowadzone i odzwierciedlone w następnym rachunku. Rachunek za komisję i korekta rzeczywiście została dokonana, ale nieprawidłowa kwota. Znów zadzwoniłem do działu obsługi klienta i powiedzieli, że dostosowanie zostało dokonane na podstawie nowej daty rozpoczęcia usługi 3 lipca (dzień, w którym po raz pierwszy się z nimi skontaktowałem). NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ile razy muszę powtarzać całą historię i najwyraźniej ich system nadal nie ma zaktualizowanych informacji o mojej nowej usłudze, która weszła w życie w maju i jest już lipiec, 2 miesiące później !!!!!!!!!!!! !!!!! Zaproponowali więc rezygnację i dokonanie korekty (ponownie). Przychodzi rachunek i nadal nie mogą uzyskać poprawnego rachunku !!!!!!!!!! Prosta matematyka, którą może zrobić dziecko ze szkoły podstawowej, a jednak nie może, co za „genialny” zespół. Poprzednie korekty rachunków były poprawne, ale „działają mądrze”, aby wykonać więcej regulacji, co powoduje, że jestem obciążany podwójnie !!!!!!!!!! Przez 3 kolejne miesiące nie mogli uzyskać poprawnych rachunków i za każdym razem, gdy muszę wykonać obliczenia i zadzwonić do nich, jest to prawidłowa kwota do obciążenia !!!!!!!!!!! MORON MORON MORON Przypadek 2: Gdy usługa została aktywowana pod nowym adresem, nowy modem został dostarczony, ponieważ oryginalny stary modem nie mógł obsługiwać usługi 1 GB. Facet od instalacji nie odebrał starego modemu, a kiedy zapytałem go, czy nadal jest potrzebny, powiedział nie. Problem: 4 miesiące później, Moron # 1 „nagle pamięta”, że nie odebrał starego modemu, więc zdecydowali się obciążyć mnie kwotą 200 ++ za utratę / uszkodzenie starego modemu. => Zadzwoniłem do nich i powiedziałem im, że to wina ich instalatora, którzy zapomnieli go odzyskać. Zapytałem go, jeśli to konieczne, a on powiedział nie. Po prostu usłyszałem, co powiedział i odrzucił go w końcu 2 miesiące później. Najwyraźniej nalegali, żebym zapłacił im 200 ++. Wniosek: M1 nie ma integralności, pracownicy popełnili błąd i zmusili klientów do zapłaty. Słuchałem tylko tego, co powiedzieli ich pracownicy: NIE WYMAGANE. Czy więc mówią, że nie można uwierzyć słowom ich sztabów? ponieważ nie wiedzą i po prostu mówią cokolwiek im się podoba. Naprawdę jestem z nimi w DxLxn, jeśli nie w przypadku umowy, przestanę korzystać z usług szerokopasmowego człowieka .... powiedział wszystkim moim przyjaciołom i kolegom o ich zachowaniu i lepiej nie bądź ich klientami, inaczej będzie płakać tylko ojciec płakać codziennie matka . Jeśli umrą, chcę, żebym zapłacił 200 $ + +, dobrze, zapłaci im, weźmie to, że ofiaruję się żebrakowi, żebrakowi MORON # 1.
M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko - by sweetmsava - 30 Jul 2019, 02:40 PM
RE: M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko - by emrebahcivan87 - 30 Jul 2019, 02:43 PM
RE: M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko - by fstockert - 30 Jul 2019, 02:46 PM
RE: M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko - by hninhninoo321 - 30 Jul 2019, 02:49 PM
RE: M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko - by elliotthighland - 30 Jul 2019, 02:52 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)