Starhub Digital Voice
#10

phayze napisał: Jeśli nie ma sygnału wybierania po podłączeniu do gniazda telefonu ściennego, oznacza to, że singtel jest już odłączony od głównego gniazda. Jeśli masz podłączoną linię ST z linią telefoniczną modemu kablowego, to nie zadziała. Jeśli nigdy nie subskrybujesz usługi ST, teoretycznie oznaczałoby to, że wewnętrzne okablowanie domu nie jest podłączone do głównej skrzynki SingTel poza domem? Jeśli ktoś subskrybował usługę ST, ale od tego czasu ją anulował, może wystąpić opóźnienie między anulowaniem usługi a fizycznym odłączeniem okablowania? Jeśli chcesz użyć wewnętrznego okablowania domu dla cyfrowej usługi głosowej, jak opisano powyżej, to na pewno nie musisz mieć usługi ST, ale czy wewnętrzne okablowanie musi być fizycznie odłączone od skrzynki głównej ST poza domem? lub dopóki nie ma usługi, głos cyfrowy będzie działał?
Reply


Messages In This Thread
Starhub Digital Voice - by abbymo7 - 03 Aug 2019, 04:37 PM
RE: Starhub Digital Voice - by iheartglee - 03 Aug 2019, 04:40 PM
RE: Starhub Digital Voice - by kristamiller0901 - 03 Aug 2019, 04:42 PM
RE: Starhub Digital Voice - by sduckham - 03 Aug 2019, 04:45 PM
RE: Starhub Digital Voice - by nitinpaisa1 - 03 Aug 2019, 04:48 PM
RE: Starhub Digital Voice - by anieqsamsodien - 03 Aug 2019, 04:51 PM
RE: Starhub Digital Voice - by roger.eikrem - 03 Aug 2019, 04:54 PM
RE: Starhub Digital Voice - by dearadioo7 - 03 Aug 2019, 04:57 PM
RE: Starhub Digital Voice - by mxrocket1942 - 03 Aug 2019, 05:00 PM
RE: Starhub Digital Voice - by milazerop - 03 Aug 2019, 05:03 PM
RE: Starhub Digital Voice - by 777sappa777 - 03 Aug 2019, 05:06 PM
RE: Starhub Digital Voice - by paulinanield5ij - 03 Aug 2019, 05:09 PM
RE: Starhub Digital Voice - by kat.a.williams - 03 Aug 2019, 05:12 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)