C0000005 to naruszenie dostępu do pamięci, punkt błędu ntkrpamp.exe w pierwszym zrzucie. Jednak ntkrpamp.exe prawdopodobnie nie spowodował awarii systemu, który działał przez 30 minut i 48 sekund przed awarią. Ponadto plik ntkrpamp.exe nie był obecny na stosie zrzutu, więc wykluczyłbym uszkodzony plik ntkrpamp.exe. W drugim zrzucie program RaUI.exe rozbił system, sterownik karty sieci bezprzewodowej Ralink: Zacytować: FAULTING_IP: nt! CmpKcbCacheLookup + 18f 83e7c5cd 8b46f8 mov eax, dword ptr [esi-8] MM_INTERNAL_CODE: 0 CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0x50 PROCESS_NAME: RaUI.exe CURRENT_IRQL: 0 Nie jestem w stanie wykryć faktycznej prędkości procesora AMD Phenom II X4 965 w M4A785D-M PRO, jeśli jest to podkręcony system, spróbuj uruchomić go z domyślną prędkością.
[POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
[POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by erland.lundby - 16 Aug 2019, 01:51 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by nitinpaisa1 - 16 Aug 2019, 01:54 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by mistyijensen - 16 Aug 2019, 01:57 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by rhcarrj - 16 Aug 2019, 02:00 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by smblackey - 16 Aug 2019, 02:03 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)