[POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD
#3

commach napisał: C0000005 to naruszenie dostępu do pamięci, punkt błędu ntkrpamp.exe w pierwszym zrzucie. Jednak ntkrpamp.exe prawdopodobnie nie spowodował awarii systemu, który działał przez 30 minut i 48 sekund przed awarią. Ponadto plik ntkrpamp.exe nie był obecny na stosie zrzutu, więc wykluczyłbym uszkodzony plik ntkrpamp.exe. W drugim zrzucie program RaUI.exe rozbił system, sterownik karty sieci bezprzewodowej Ralink: Nie jestem w stanie wykryć faktycznej prędkości procesora AMD Phenom ™ II X4 965 w M4A785D-M PRO, jeśli jest to podkręcony system, spróbuj uruchomić go z domyślną prędkością. Dzięki ładunki przybywają !! Przekaż mu, aby odinstalował lub zaktualizował sterownik Ralink. Czy pierwsza awaria może być spowodowana wadliwą pamięcią RAM?
Reply


Messages In This Thread
[POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by erland.lundby - 16 Aug 2019, 01:51 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by nitinpaisa1 - 16 Aug 2019, 01:54 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by mistyijensen - 16 Aug 2019, 01:57 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by rhcarrj - 16 Aug 2019, 02:00 AM
RE: [POTRZEBUJESZ POMOCY]: Diagnoza plików minidump BSOD - by smblackey - 16 Aug 2019, 02:03 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)