Linia wsparcia technicznego MyRepublic jest absolutnie okropna
#6

Keyven napisał: Za każdym razem, kiedy do nich zadzwonię, czekanie zajmuje 15–20 minut. A najlepsze jest to, że istnieje duża szansa (z doświadczenia), że zostaniesz nagle odłączony. Wygląda to tak: - non-stop strumień reklam MyRepublic przez 15-20 minut - 30 sekund dzwonienia - 30% szans na połączenie z technologią lub 70% szans na natychmiastowe rozłączenie Muszę powiedzieć, że jest to jedna z najgorszych pomocy, jaką otrzymałem od dowolnego dostawcy Internetu, i miałem kilka między pobytami w Singapurze i Australii. Jeśli ich infrastruktura nie jest w stanie tego obsłużyć, powinni aktualizować zamiast przeciążać już obciążony system. Wraz z przyszłym napływem nowych abonentów 1 Gb / s będzie tylko gorzej. Muszę ostrzec potencjalnych subskrybentów, aby zastanowili się, zanim się z nimi zarejestrują. Jestem pewien, że nie jestem jedyną osobą, która jest tym bardzo odznaczona. Z drugiej strony, kiedy raz to przeszedłem, technik był bardzo przepraszający i pomocny. Bro, mam do czynienia z tym samym problemem ... zaloguj bilet już, nikt chyba nie przeszkadza. Inni pracownicy zwracają mój telefon po godzinach i mówią, że muszą umówić się na spotkanie w sieci OpenNet. Humpf, brak dźwięku, brak obrazu od 6 kwietnia. Mój Internet był wyłączony od ostatniego czwartku. Upuść im kolejny bilet, bez odpowiedzi. Upuść im kolejne anulowanie usługi. Brak odpowiedzi również ... jak teraz?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)