potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemów
#2

RSKeisuke napisał: Mam światłowód Singtel w domu, a router jest podłączony do komputera za pomocą kabla Ethernet. Ostatnio zaczynam mieć problem z przerywanym połączeniem ethernetowym. W obu przypadkach były z zimnego buta. Windows 7 powie mi, że mój kabel sieciowy nie jest podłączony. Kiedy to się dzieje, diody LED na porcie Ethernet z tyłu mojego komputera świecą na pomarańczowo i czerwono, oba migają w tym samym czasie i gasną po około 3 sekundach, a następnie włączają się ponownie. Próbowałem ponownie wsunąć wtyczkę Ethernet, wyłączyć / ponownie włączyć kartę sieciową, ponownie uruchomić komputer, zrestartować router, ale wydaje się, że to podstawowa przyczyna. Teraz, gdy połączenie działa, diody LED na moim porcie Ethernet świecą na zielono i migają na pomarańczowo. Czy to jest uszkodzona pokładowa sieć LAN, czy coś jest nie tak z moim routerem Singtel? w normalnej pracy normalne jest bursztynowe i zielone światło, co oznacza „aktywność” i „normalną pracę”. W twoim przypadku, w celu odizolowania problemu, najtańszym i najwygodniejszym sposobem jest wymiana kabla na inny w celu przetestowania. po ustaleniu, że kabel wcale nie jest uszkodzony, przejdź teraz do routera. odłącz kabel Ethernet od routera i przenieś go do innych portów. Spowoduje to izolację, jeśli używany port jest uszkodzony. alternatywnie użyj innego komputera, aby połączyć się z routerem przez port Ethernet, aby odizolować problem.
Reply


Messages In This Thread
potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemów - by ckwnicee - 18 Aug 2019, 03:46 PM
RE: potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemów - by telkaif - 18 Aug 2019, 03:49 PM
RE: potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemów - by iangel42 - 18 Aug 2019, 03:52 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)