Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet)
#4

mingfreakrsx napisał: Możesz poprosić o zmianę modemu na modem Aztech DSL7000GRV (S), który jest nowszy. Zadzwoń pod numer 1688 i miejmy nadzieję, że zaakceptują twoją prośbę, podaj im aktualny model modemu, którego teraz używasz. Będę nieobecny przez większość najbliższych 2 lat dla NS i najprawdopodobniej potem przeniosę się na światłowód, więc myślę, że wtedy zmienię modem. Teraz, gdy nadal działa, nie zamierzam tego zmieniać. Ale dzięki za sugestię. aktualizacja napisała: Ponieważ lampka szerokopasmowego internetu świeci na zielono, więc ADSL jest dobry. Jeśli jest czerwony, oznacza to, że ADSL nie jest dobry i mogli przejść na inną parę kabli poza domem w celu zapewnienia większej prędkości i zapomnieć o zejściu na zewnątrz domu w celu fizycznej zmiany. Nawet jeśli twoje światło jest zielone. Spróbuj podłączyć telefon, aby potwierdzić, że działa. Jeśli tak, to drut zewnętrzny jest nadal taki sam. Brak zmiany. Zmiana prędkości zwykle nie ma przestojów. Musisz tylko zrestartować router po 17:00 w dniu, w którym dali ci, aby uzyskać wyższą prędkość. Czy twój login jest nadal taki sam? Ponieważ lampka internetowa świeci na czerwono, oznacza to problem z logowaniem (czyli połączeniem). Ale najpierw podłącz telefon i sprawdź. Właśnie się obudziłem, aby spróbować ponownie i jest to to samo zielone światło szerokopasmowe i czerwone światło internetowe. Kieruje mnie w przeglądarce do strony 2wire z informacją „Nie mogę się skontaktować z dostawcą usług szerokopasmowych”. Na stronie statusu pokazuje Internet jako Łączenie. Mogę potwierdzić, że posiekałem użytkownika, a hasło jest prawidłowe i niezmienione, a mój telefon nadal działa. Ostatniej nocy próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale bezskutecznie. Obecnie mam zarówno telefon, jak i modem podłączony do mikrofiltra, który jest następnie podłączony do gniazda linii telefonicznej w moim domu. Pomyśl o tym, tak, przypominam sobie, że moje poprzednie połączenie 10M zostało aktywowane o godzinie 12 rano w dniu aktywacji, zrestartowałem modem i ruszyłem. Nie jestem jednak pewien, na czym polega problem. Teraz boję się zadzwonić do CS po przeczytaniu niezliczonych recenzji niekończących się oczekiwań i przekierowań ...
Reply


Messages In This Thread
Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by sachin.chhabra29 - 20 Aug 2019, 12:25 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by peacemakerkimi - 20 Aug 2019, 12:28 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by gordon.hall6 - 20 Aug 2019, 12:31 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by harddicktony - 20 Aug 2019, 12:34 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by sk.khan181 - 20 Aug 2019, 12:37 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by thompson.norm - 20 Aug 2019, 12:40 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by poxin13 - 20 Aug 2019, 12:43 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by shaibazsa - 20 Aug 2019, 12:46 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by nmilano - 20 Aug 2019, 12:49 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by piranhaxe - 20 Aug 2019, 12:52 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by fashionistarehab - 20 Aug 2019, 12:55 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by sachin.chhabra29 - 20 Aug 2019, 12:59 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by nmilano - 20 Aug 2019, 01:02 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by brian.altoft - 20 Aug 2019, 01:05 AM
RE: Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet) - by erland.lundby - 20 Aug 2019, 01:08 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)