Moje mniej niż idealne doświadczenie z Wstrząs następczy
#10

xDragon napisał: Lmao fakt, że twierdziłeś, że robisz badania dotyczące znaczenia wpływu orientacji fanów, samych fanów i delidowania, a następnie dochodzisz do wniosku, że są oni „znaczący”, a następnie stwierdzasz, że oferują one tylko kilka stopni odchylenia pokazuje brak spójności w twoim procesie myślenia. Nie jestem pewien, co próbujesz tutaj wskazać, ale wyraźnie wskazałem, że działania, które zrobiłem, powinny znacznie pomóc, ale tak nie jest, ponieważ ostatecznym problemem było to, że AIO 240 mm w ogóle nie miało dobrego kontaktu z procesorem. Nie jestem pewien, czy to czytanie jest niespójne. watzup_ken napisał: Taśma na płycie tylnej nie jest zdalnym problemem. Niektórzy producenci mobo robią to, co utrudnia usunięcie go w celu zainstalowania radiatora. Ponadto nie widzę żadnego problemu z zastosowaniem związku termicznego. Wygląda normalnie i uważam, że prawidłowe zastosowanie zasadniczo nie obejmuje całego rozprzestrzeniania się ciepła. Nie powinieneś także widzieć grubej warstwy przelewającej się mieszanki termicznej. W każdym razie jestem zdumiony, że wydałeś fortunę na platformę, tylko po to, aby wydać więcej pieniędzy na chłodzenie i unieważnienie gwarancji nowego procesora. Poprosiłbym ich o naprawienie, ponieważ zapłaciłeś za usługę. Komputer stacjonarny powinien być objęty gwarancją u klienta, prawda? Jest problem, ponieważ wyraźnie pokazuje, że napięcie jest stronnicze po lewej stronie, co oznacza, że nie było kontaktu po prawej stronie. Thermal Grizzly opowiada się za rozpowszechnianiem pasty termoprzewodzącej w całym IHS, a także ma kilka filmów na Youtube. Kiedyś myślałem, że powinienem stosować tylko kroplę grochu, ale teraz jestem przekonany do ich lol. Również tak, spędziłem sporo! Wydałem pieniądze na jazdę, parkowanie, ERP, 100 USD dla fanów, 75 USD na AIO, 50 USD na zaległe i 14 USD na Kryonaut. Relid wykonano w celu symulacji domyślnego procesu klejenia Intel, więc dotknij drewna, nic się nie dzieje i nikt się nie dowie. Nie zawracam sobie głowy ich gwarancją u klienta, ponieważ, oczywiście, ich technicy nie mogą nic zrobić, gdy wina ich własnego projektu jest winy
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)