W moim przypadku zarezerwowałem datę instalacji około połowy sierpnia, aby zadanie zostało wykonane w dniach 13 września 11–13 (dało im to dużo czasu). CSO w AMK Hub obiecała oddzwonić po południu, aby potwierdzić spotkanie, ale nigdy tego nie zrobiła. Kilka dni później musiałem zadzwonić pod numer 1688, aby potwierdzić. W wyznaczonym terminie instalator zadzwonił o godzinie 11 rano, aby powiedzieć, że przyjedzie za 20 minut. Wszystko poszło gładko i wyszedł w południe. Po jego odejściu spojrzałem na Zamówienie Serwisowe i znalazłem dodatkowy sprzęt - STB - który powinienem mieć, ale nie otrzymałem (mój plan nie obejmował Mio). Przy bliższym przyjrzeniu formularz był przeznaczony dla innego klienta, który miał odwiedzić po południu. Nie mogę go winić całkowicie, ponieważ właśnie podpisałem formularz bez sprawdzenia. Wiedząc, że inny klient podpisałby się na ślepo, tak jak ja, zostawiłem to w ten sposób. Do dziś nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie błędu.
Zła obsługa od Singtel :(
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Zła obsługa od Singtel :( - by ravazmu - 02 Sep 2019, 04:02 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by tbnw01 - 02 Sep 2019, 04:05 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by peacemakerkimi - 02 Sep 2019, 04:08 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by benitacandradewi - 02 Sep 2019, 04:11 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by brianbelfor - 02 Sep 2019, 04:14 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by bballermj - 02 Sep 2019, 04:17 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by sdean75 - 02 Sep 2019, 04:20 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)