Irytujący problem z ViewQwest TV
#1

Oto, co się dzieje, gdy próbuję obejrzeć coś w aplikacji YouTube -    Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz    Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz   Jak widać, aplikacja buforuje około 5 minut zawartości (oznaczonej szarym paskiem) i zatrzymuje buforowanie - kiedy oglądam do końca buforowanej zawartości, buforowanie zatrzymuje się na czas nieokreślony (widać koło ładowania na środku ekranu). Muszę ponownie załadować film i obejrzeć od miejsca, w którym skończyłem.   Zwróć uwagę na następujące -   1) Ten problem nie występuje, gdy korzystam z telefonu komórkowego, Nexusa i iPada, aby uzyskać dostęp do aplikacji mobilnej Youtube ani na żadnym komputerze w moim domu.   2) Próbowałem zarówno przewodowy, jak i bezprzewodowy, problem nadal występuje.   3) Problem nie występuje, gdy otwieram youtube w oknie przeglądarki na polu ViewQwest   4) Aplikacja Youtube została zaktualizowana do najnowszej wersji   5) Oprogramowanie wewnętrzne ViewQwest zostało zaktualizowane do najnowszej wersji   6) Występuje problem z każdym filmem na YouTube, który jest wystarczająco długi (tj. Ponad 5 minut).   Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Reply


Messages In This Thread
Irytujący problem z ViewQwest TV - by senthilprabhu.ind - 20 Sep 2019, 06:15 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by mandie.nitschke - 20 Sep 2019, 06:18 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by galle43 - 20 Sep 2019, 06:21 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by sodeden.3 - 20 Sep 2019, 06:24 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by farmertx - 20 Sep 2019, 06:27 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by rajivarora10 - 20 Sep 2019, 06:30 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by farmertx - 20 Sep 2019, 06:33 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)