triggerfish2 napisał: Szukanie porady u każdego z wcześniejszych podobnych problemów: (1) Jestem obecnym subskrybentem iPada Max M1, miesięcznie 10 +1 GB (2) Po odnowieniu umowy 2 miesiące temu (wcześniej tylko 4 GB) uświadomiłem sobie, że M1 nalicza opłaty za dodatkowe wykorzystanie, ale nie myślał o tym zbyt dużo, jak to było podczas wakacji szkolnych, a ponadto 10 USD za ostatnie 2 miesiące. (3) Ostatni rachunek był zszokowany, gdy zobaczył dodatkową opłatę w wysokości 70 USD, co stanowi równowartość 7 GB !!!! (4) iPad jest używany głównie przez syna, który wypuszcza iPada tylko w weekendy, jak do diabła przekroczy 11 GB, przypuszczam, że ogląda YouTube, mówiąc o limicie 6 godzin zarówno w sobotę, jak i słońce (prawie nie) (5) Wszystkie aplikacje są nawet pobierane i przesyłane z mojego iMaca (6) Zadzwoniła do CSO i poprosiła o awarię, powiedziała, że nigdy czegoś takiego nie ma. Wyjaśniono jej to uprzejmie, jeśli tak jest, to czy nie byłoby to przypadkiem słów M1 przeciwko moim, mogliby po prostu obciążyć mnie tyle, ile chcą. Próbowała mnie przekonać, że wykonane połączenie było już weryfikacją, a jej system pokazał „tak”, w rzeczywistości było nadmierne użycie 7 GB. (7) Zapytałem ją wtedy, czy jest taka sprawa, mogłaby mi doradzić w sprawie użytkowania w 4 weekendy i dać mi awarię! Znów powiedziała, że nie ma szans, by to sprawdzić! Co do cholery, nie ma mowy, żeby wiedziała o tych informacjach, ale mogła się dowiedzieć, że zgromadziłem 7 GB w nadmiarze? Jestem zdziwiony, ponieważ poprzedni plan miał tylko 4 GB i tylko raz został przekroczony (z 2 lat!). Jeśli to był koniec wakacji szkolnych, rozumiem. Teraz jest starszy i rozumie potrzebę logowania się do Wi-Fi w domu, a styl życia jest mniej więcej niezmieniony, więc jak moglibyśmy nadmiernie wykorzystać 7 GB! I jestem najmniej przekonany, że jako subskrybent M1 nie jest w stanie zapewnić awarii! Każdemu proszę doradzić. Istnieje możliwość, że system przeliczył faktyczne wykorzystanie danych, ale jest to tak możliwe. Z moim własnym usługodawcą napotkałem problem polegający na tym, że system źle obliczył faktyczne użycie i został rozwiązany spontanicznie po otrzymaniu powiadomienia. Nie mogę wypowiadać się w imieniu żadnego usługodawcy, ale myślę, że mają sposoby, aby sprawdzić, czy jest to rzeczywiście zarejestrowane użycie. Jeśli szczerze myślisz, że Twoje dziecko nie zgromadziło się na tak dużym zużyciu danych, poprosisz M1 o przeprowadzenie dochodzenia. zwykle zobowiązują się, jeśli nie tylko nakaz sądowy może ich do tego zmusić, to znaczy, że mocno wierzą, że mają rację. Znowu jest to Singapur. żaden usługodawca nie chce oszukiwać twoich pieniędzy i twoich uczuć, w co mocno wierzę.
M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB!
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by christilton88 - 07 Oct 2019, 11:49 PM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by jada717 - 07 Oct 2019, 11:52 PM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by pbergeron21 - 07 Oct 2019, 11:55 PM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by x.xtaz.x - 07 Oct 2019, 11:58 PM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by williambswygart - 08 Oct 2019, 12:01 AM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by adel.a.amin - 08 Oct 2019, 12:04 AM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by txwly - 08 Oct 2019, 12:07 AM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by piranhaxe - 08 Oct 2019, 12:10 AM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by arfai - 08 Oct 2019, 12:13 AM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by leylacafferata - 08 Oct 2019, 12:16 AM
RE: M1 Mobilne przesyłanie danych w ilości przekraczającej 7 GB! - by lermavanessa - 08 Oct 2019, 12:19 AM
Users browsing this thread: 3 Guest(s)