<RANT> Nie kupuj niczego przez sądy online.
#1

TLDR: Sądy online SUCKS!   Naprawdę mam dość tych facetów. Zamówiłem Surface Pro 12 grudnia. Otrzymałem e-mail z potwierdzeniem mojego zamówienia. Pomyślałem, że to będzie proste. Czekałem i czekałem, żadnych wiadomości, nic.   Zadzwoń do nich 18 grudnia. W porządku, powiedzieli, że ich doręczyciele mogli się nie spóźnić. Nie martw się, mogą dostarczyć Surface Pro w ciągu 2 dni, powiedział pracownik obsługi klienta.   Następnego dnia dostałem e-mail z potwierdzeniem. (Wreszcie). Mogą dostarczyć tylko 22 grudnia, co nie było tym, co powiedzieli! Nie było to w porządku, ponieważ podróżowałbym! Zadzwoniłem do faceta z CS i powiedziałem.   Wróciłem, by sprawdzić ceny online. Whoopy doo - cena spadła. Zapytani o swoje KURTY tzw. OBIETNICA z gwarancją ceny 300%. Zgadnij co, to nie ma zastosowania z powodu jakiejś przypadkowej wymówki.   Więc anulowałem zamówienie i miałem nadzieję, że koszmar się skończy.   Welp, nie jest.   22 grudnia otrzymałem telefon z prośbą o dostarczenie. Ja wędrowałem i płaciłem opłaty roamingowe. Tak wyraźnie, coś jest naprawdę nie tak z ich wewnętrzną komunikacją, nie mogą nawet anulować zamówienia. W każdym razie właśnie powiedziałem facetowi, że zamówienie zostało anulowane.   I minęły 4 tygodnie. Do tej daty nie zwrócili mi jeszcze pieniędzy. Nie wydali nawet e-maila z potwierdzeniem anulowania i zwrotu pieniędzy.   Minęły 4 tygodnie. Próbowałem wczoraj do nich zadzwonić, a osoba powiedziała - przepraszam, osoby odpowiedzialne za fakturowanie wrócą jutro i poprosą o przesłanie powiadomienia o zwrocie kosztów.   Próbowałem dzisiaj zadzwonić jeszcze raz, a pani z CS powiedziała mi, że - zwrot zajmie 3 tygodnie.   WTF.   Nieważne, zapytałem ją, po prostu wyślij mi e-mailem potwierdzenie, że moje zamówienie zostało anulowane. Wyślij teraz. Obiecała, że wyśle dziś. Nie miała mojego e-maila (z jakiegoś powodu, chociaż przede wszystkim byli w stanie wysłać mi e-mailem moje zamówienie) i zaoferowała mi WhatsApp? (Na poważnie ?????)   Nalegał, aby wysłała na mój e-mail i przekazał jej mój adres e-mail przez telefon.   Teraz minęły godziny urzędowania i nic mi nie wysłali. To pokazuje się na rachunku karty kredytowej i muszę zapłacić, i zakwestionować tę opłatę, ale nawet nie dali mi potwierdzenia anulowania.   Mogę jedynie stwierdzić, że ci ludzie są rażąco nieuczciwi lub poważnie nieudolni i wciąż powtarzają swoje słowa.   Trzymaj się z dala lub bądź przygotowany na cierpienie z powodu najgorszej obsługi klienta NIGDY.   I jeśli będę musiał do nich zadzwonić ponownie, aby wysłuchać ich reklamy z prośbą, żebym po raz piąty zrobił zakupy online w sądach, odpowiednio ich wysadzę.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)