Jak skłonić Singtel do zmiany routera i modemu?
#1

Cześć chłopaki, moja umowa już się skończyła. Poczuj się jak skaczący statek po ostatnich 6 tygodniach z okresowymi rozłączeniami. Na początku myślałem, że to mój router, ale ostatnio przez ostatnie 4 dni był stabilny. Więc zgaduję, że to Singtel.   Zadzwoniłem więc do singtel w 3 tygodniu i powiedziałem im o tym problemie, robią to za sprawą dzikiej gęsi, aby zmienić kanał itp. Więc powiedz mi, że za 3 dni mnie zameldują. Tak, zadzwonili ponownie, ale nic nie zostało rozwiązane. Wciąż się rozłączam. Mówią więc, że wyślą technika. Ale wa lao eh, wyślij technika kosztuje 60 $, jeśli nic złego. Jak sprawdzić, czy coś nie tak, jeśli jest przerywane. Potwierdź ładunek tio lub.   W każdym razie, chociaż to brzmi sprzecznie, ale chcę ponownie zawrzeć umowę z pakietem singtel Fibre Unlimited 500 Mb / 1 GB (myślę też o Unlimited Fiber 1 GB teraz 50 USD). Powodem jest to, że cała moja rodzina oszczędza dużo pieniędzy dzięki 30% zniżce na słuchawki.   Więc zastanawiałem się, jak je zmusić do zmiany routera i modemu ah? Widzę, że ludzie na forum mówią im, że router nie działa / działa wolno.   Obecny router to tempo singtel i modem ZTE   btw mój test prędkości przez połączenie przewodowe wynosi 30 Mb / s, mimo że płacę za 200 Mb / s
Reply


Messages In This Thread
Jak skłonić Singtel do zmiany routera i modemu? - by vederis - 09 Nov 2019, 04:41 PM
RE: Jak skłonić Singtel do zmiany routera i modemu? - by johnfrommath - 09 Nov 2019, 04:44 PM
RE: Jak skłonić Singtel do zmiany routera i modemu? - by jennifercookqrvxt - 09 Nov 2019, 04:48 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)