POMOC: Brak połączenia z Internetem
#1

Zszedł do Singtel, aby przenieść własność abonamentu światłowodowego. Dostęp do Internetu przestał działać po tym procesie. Teraz router twierdzi, że ISP DHCP nie działa poprawnie. Zdarzyło się to wcześniej, gdy wycofanie i aktualizacja. Proszę pomóż.   Zrobiłem procedurę resetowania i skontaktowałem się z ISP. Ciągle mówią, że to problem z routerem, który nie wydaje mi się. Przełącz na inny router również ten sam problem.
Reply


Messages In This Thread
POMOC: Brak połączenia z Internetem - by jmfcollier - 18 Nov 2019, 06:05 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by galle43 - 18 Nov 2019, 06:08 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by wredeemma - 18 Nov 2019, 06:10 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by emrebahcivan87 - 18 Nov 2019, 06:13 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by beliver12 - 18 Nov 2019, 06:16 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by mikegrudowski - 18 Nov 2019, 06:19 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by bigbadwolf94 - 18 Nov 2019, 06:22 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by hninhninoo321 - 18 Nov 2019, 06:25 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by anumolrafaanumol - 18 Nov 2019, 06:28 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by panyadede - 18 Nov 2019, 06:31 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by neelimaat - 18 Nov 2019, 06:34 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by shreeshesh - 18 Nov 2019, 06:37 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by carrie.lutz - 18 Nov 2019, 06:40 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by nmygsm - 18 Nov 2019, 06:43 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by hammock720 - 18 Nov 2019, 06:46 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)