outer92 napisał: router asus musi wybrać profil ISL. z którego korzystasz ONT lub ONR? Używam ONT. Uważam, że problem leży po stronie dostawcy usług internetowych, który musi zresetować profil, wyczyścić tabelę MAC lub zezwolić na dostęp, niezależnie od tego, jak go nazwiesz. Testowałem z innym routerem asus również bezużyteczne. Korzystam z tego samego routera i ustawień przez 3 lata, aż do przeniesienia własności. Może blokują mnie jak ci ludzie, którzy grają w rachunki.
POMOC: Brak połączenia z Internetem
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
POMOC: Brak połączenia z Internetem - by jmfcollier - 18 Nov 2019, 06:05 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by galle43 - 18 Nov 2019, 06:08 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by wredeemma - 18 Nov 2019, 06:10 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by emrebahcivan87 - 18 Nov 2019, 06:13 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by beliver12 - 18 Nov 2019, 06:16 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by mikegrudowski - 18 Nov 2019, 06:19 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by bigbadwolf94 - 18 Nov 2019, 06:22 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by hninhninoo321 - 18 Nov 2019, 06:25 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by anumolrafaanumol - 18 Nov 2019, 06:28 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by panyadede - 18 Nov 2019, 06:31 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by neelimaat - 18 Nov 2019, 06:34 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by shreeshesh - 18 Nov 2019, 06:37 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by carrie.lutz - 18 Nov 2019, 06:40 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by nmygsm - 18 Nov 2019, 06:43 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by hammock720 - 18 Nov 2019, 06:46 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)