POTRZEBUJESZ POMOCY WŁÓKNA SINGTEL 1GBPS
#5

renfred89 napisał: Nie ma to nic wspólnego z włóknem singtel. Być może używasz routera, który może mieć problemy z negocjowaniem pełnego dupleksu za 1 Gb / s. Sprawdź oprogramowanie wewnętrzne kabli i routera. Ponieważ używasz Merlina, musisz sam sprawdzić aktualizacje. Czy możesz także użyć routera singtel, aby potwierdzić, czy wystąpił problem z kablem? Zakładam, że używasz okablowania kategorii 5e i wyższej. Ponadto SingTel TV będzie wykorzystywał tylko 100 Mb / s, ponieważ nie potrzebujesz 1 Gb / s, aby przesyłać strumieniowo treści HD. Wysłane z aplikacją Fora iPhone X HardwareZone czy istnieje fałszywy przewodnik na temat drukowania dwustronnego? moje oprogramowanie układowe routera jest aktualne, zaktualizowane 2 dni temu. 384 to najnowsza aktualizacja.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)