enenyi napisał: I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ... 1080p 1440p sux Leh. wszystkie piksele widać dość piksele . 4k imho po prostu ładne. Ale jeszcze dużo pracy musi być zrobione. Nie dojrzewać jeszcze ba VR . Ale to, co należy zrobić, to Amd podjęcia przyrostowe statystyk . Podobnie jak 8k następnie 16k .
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by paul.william.reilly - 04 Dec 2016, 01:41 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by newcompanyface - 04 Dec 2016, 01:42 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by kartikya.rai - 04 Dec 2016, 01:43 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by massive.johnson - 04 Dec 2016, 01:43 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by william43mcclure - 04 Dec 2016, 01:44 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by patann42 - 04 Dec 2016, 01:45 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by gms1067 - 04 Dec 2016, 01:45 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by bballermj - 04 Dec 2016, 01:46 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by nanca1500 - 04 Dec 2016, 01:47 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by natalie.ramirez - 04 Dec 2016, 01:48 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by elnik73.2 - 04 Dec 2016, 01:48 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by boy.lover37 - 04 Dec 2016, 01:49 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by m2.aron - 04 Dec 2016, 01:50 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by smily58 - 04 Dec 2016, 01:51 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)