enenyi napisał: Jak unpixelated u wan to być Moje doświadczenia z nim jest bardzo piksele, które widzę, że przypomina mi ja wciąż sobie Occulus Rift na głowie . U umieścić 16k obrazów , ludzie zaczynają nosić okularów VR chodzą , myśląc, że jest to dla nich rzeczywistością . VR jest bardziej o doświadczenie , a nie uchwały. Jeśli VR ' świat ' staje się zbyt realne , to trudno , aby ludzie się zdjąć słuchawki VR wrócić do realnego świata . To dlatego nazywają VR mah. Jego dobre poczuć "rzeczywistość" . Wyobraź krewetkę w jaki sposób? Lol
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by paul.william.reilly - 04 Dec 2016, 01:41 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by newcompanyface - 04 Dec 2016, 01:42 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by kartikya.rai - 04 Dec 2016, 01:43 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by massive.johnson - 04 Dec 2016, 01:43 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by william43mcclure - 04 Dec 2016, 01:44 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by patann42 - 04 Dec 2016, 01:45 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by gms1067 - 04 Dec 2016, 01:45 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by bballermj - 04 Dec 2016, 01:46 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by nanca1500 - 04 Dec 2016, 01:47 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by natalie.ramirez - 04 Dec 2016, 01:48 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by elnik73.2 - 04 Dec 2016, 01:48 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by boy.lover37 - 04 Dec 2016, 01:49 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by m2.aron - 04 Dec 2016, 01:50 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by smily58 - 04 Dec 2016, 01:51 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)