asriznet napisał: Dziwne , że Singtel nie był w stanie rozwiązać ten problem dla Ciebie. Jestem ciekaw , czy to kwestią DNS. Jeśli ten problem występuje na wszystkich urządzeniach : spróbuj użyć Google Public DNS : 8.8.8.8 , 8.8.4.4 i zobacz czy to nie to samo . Najlepsza metoda izolacji to podłączyć komputer bezpośrednio do ONT i zobaczyć, czy to robi to samo: jeśli tak, SingTel powinien to naprawić. Jeśli nie, to może nie być skonfigurowany router prawidłowo. Kiedy próbowałem połączyć ONT bezpośrednio do mojego komputera , nic nie działa w ogóle. Przypuszcza się , że działa ?
Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre !
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by kfirx30 - 04 Dec 2016, 01:54 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by zukodamian - 04 Dec 2016, 01:55 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by paulinanield5ij - 04 Dec 2016, 01:55 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by rj_2414 - 04 Dec 2016, 01:56 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by bassrocker4 - 04 Dec 2016, 01:57 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by dwiwahyupras - 04 Dec 2016, 01:58 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by andrea.sui2008 - 04 Dec 2016, 01:58 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by adaleybag - 04 Dec 2016, 01:59 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by amanparashar - 04 Dec 2016, 02:00 AM
RE: Potrzebuję pomocy w sprawie N56U z Singtel Fibre ! - by canadaa50 - 04 Dec 2016, 02:01 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)