(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
#1

1) Ponownie podpisałem umowę z Starhub Homehub.   2) Jednak w ciągu ostatniego miesiąca nie mogłem nawet użyć jednej kropli tego połączenia.   3) Zadzwoniłem do starhub i powiedzieli mi, że modem wymaga konfiguracji.   Cierpliwie czekałem kilka tygodni, zanim przysłali technika, ale nie mógł nic zrobić, ponieważ jest to problem z modemem po stronie Starhub.   Każdego dnia kazali mi czekać na „24 godziny”.   4) Zanim się zorientowałem, czekałem miesiąc, odkąd zapisałem się do Starhub Homehub. Nie udało mi się użyć ani jednej kropli tego połączenia, za które zapłaciłem   I wciąż czekam na „24 godziny” każdego dnia. Szkoda, że Starhub powiedział mi jasno, czego się spodziewać, zanim się zarejestruję.   Po zarejestrowaniu się, nawet nie mogłem nic użyć      Aktualizacja  Starhub skontaktuj się ze mną, a oto co zrobili:   millie napisała: 1) Zadzwoniłem na mój numer, zadzwoniłem raz na telefon, a potem odłożyłem słuchawkę.    2) Użyli tej metody, aby dać mi kilka nieodebranych połączeń.    3) Następnie wysłali SMS-a z informacją, że próbowali się ze mną skontaktować.   Cały czas byłem przy telefonie i za każdym razem dzwonek trwał krócej niż 1 sekundę.   Każdego dnia wypróbowują nowe kreatywne sposoby, aby to wyciągnąć.   Voila! Skontaktowano się z klientem!    Zdarza się również innym użytkownikom:   Honeyhoney19 napisał: Tak, dokładnie przy użyciu tej samej taktyki, jakiej użyli, telefon zadzwonił raz, a zanim możesz odebrać, odłączyli go i wysłali wiadomość, że próbowali się ze mną skontaktować.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)